Blog


Podstawowe modele e-commerce

Rozpoczynając własną działalność e-commerce, wkraczasz w przestrzeń, w której Twoja witryna internetowa staje się wirtualnym sklepem, a Twoja oferta staje się dostępna dla milionów użytkowników z całego świata. Podobnie jak w przypadku prowadzenia biznesu w świecie rzeczywistym, w gospodarce elektronicznej istnieją różne modele działalności, które można podzielić na co najmniej 4 ogólne kategorie. Każda z […]

4 podstawowe rodzaje modeli biznesowych e-commerce

Rozpoczynając własną działalność e-commerce, wkraczasz w przestrzeń, w której Twoja witryna internetowa staje się wirtualnym sklepem, a Twoje produkty lub usługi stają się dostępne dla milionów użytkowników z całego świata. Podobnie jak w przypadku prowadzenia biznesu w świecie rzeczywistym, w e-commerce istnieją różne modele działalności, które można podzielić na co najmniej cztery ogólne kategorie. Każda […]

I ❤️ Marketing&Technology

Już dzisiaj rozpocznie się największa konferencja marketingowa w Polsce! W dniach 17-20 maja 2022 roku odbędzie się XIII edycja konferencji I ❤️ Marketing & Technology. Solidna dawka bardzo wartościowej wiedzy skierowana do wszystkich osób związanych z marketingiem. Cieszymy się, że możemy być partnerem tego wydarzenia 🙂

Kupony cyfrowe vs fizyczne

Robiąc zakupy w internecie niejeden z użytkowników wpisuje „kupony …” lub „rabaty …”. Analogicznie, chodząc po galerii sprawdzają obecne przeceny i potem dokonują zakupu przez internet. Chociaż ich przeznaczenie fizycznych i cyfrowych kuponów, jest zasadniczo takie samo, istnieje między nimi kilka różnic. W tym artykule przyjrzymy się kilku podstawowym z nich. Koszty Fizyczne kupony są […]

Dlaczego kupony cyfrowe są lepsze od fizycznych?

Chociaż ich przeznaczenie jest zasadniczo takie samo, istnieje kilka różnic między kuponami fizycznymi a ich wersjami cyfrowymi. W tym artykule przyjrzymy się kilku podstawowym z nich. Koszty Fizyczne kupony są dość kosztowną metodą marketingową, ponieważ pociągają za sobą koszty drukowania i dystrybucji. Kupony cyfrowe wręcz przeciwnie nie wymagają drukowania i można je wysłać za pomocą: […]