Blog


5 najważniejszych rzeczy dla klientów sklepów internetowych.

Prowadzenie biznesu e-commerce nie polega jedynie na zapewnianiu najlepszej jakości produktów lub usług. Na sukces i popularność sklepu internetowego wpływa szereg innych czynników, takich jak cena, dostępność czy opinie innych klientów. Jakie czynniki mają kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zakupu w sieci dla klientów? Przyjrzeliśmy się raportowi Gemiusa dotyczącemu E-commerce z 2022 roku przeprowadzonym na […]

Jakie media społecznościowe dla Twojej firmy?

Obecność Twojej marki w mediach społecznościowych może okazać się kluczowa dla jej rozwoju i rozpoznawalności na rynku. Za ich pośrednictwem w łatwy sposób możesz nie tylko rozwijać i promować swoją działalność, obserwować działania konkurencji, ale także budować relacje z klientami. Aby zwiększyć swoją widoczność dla potencjalnych klientów i tym samym przenieść swoją działalność na wyższy […]

Jak konta w social mediach mogą pomóc Twojej firmie?

Nie da się nie zauważyć, że w ostatnich latach social media stały się częścią naszej codzienności. Z roku na rok coraz więcej osób używa mediów społecznościowych. W styczniu 2023 roku liczba użytkowników wyniosła 4,76 miliarda , co stanowi prawie 60% całej populacji. Co więcej, przeciętna osoba spędza na ich przeglądaniu około 2,5 godziny w ciągu […]

Jak lubią płacić Polacy? Wprowadź te metody płatności w swoim sklepie internetowym.

Wybór odpowiednich form płatności w sklepie internetowym to istotny temat. Może się okazać nawet kluczowym czynnikiem, jeśli chodzi o finalizację transakcji. Prawie 1 na 10 klientów porzuca swój koszyk i nie finalizuje transakcji, jeśli nie ma opcji zapłacenia w odpowiadający mu sposób. Każdy z konsumentów ma swoje preferencje, więc oferując im szeroki wachlarz metod płacenia, […]

Jak lubią płacić Polacy? Wprowadź te formy płatności do swojego sklepu internetowego.

Wybór odpowiednich form płatności w sklepie internetowym to istotny temat. Może się okazać nawet kluczowym czynnikiem, jeśli chodzi o finalizację transakcji. Prawie 1 na 10 klientów porzuca swój koszyk i nie finalizuje transakcji, jeśli nie ma opcji zapłacenia w odpowiadający mu sposób. Każdy z konsumentów ma swoje preferencje, więc oferując im szeroki wachlarz metod płacenia, […]